نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یووه موراتا را نگه می دارد

یووه موراتا را نگه می دارد

پیوستن آلوارو موراتا به یوونتوس در ابتدا خیلی ساده به نظر میرسید و شاید بسیاری فکر نمی کردند که باشگاه رئال مادرید دوباره به سختی بدنبال بازگرداندن ِ مهاجم خود باشد .

اما پس از بازی های خوب موراتا در یووه و بدست آوردن جایگاهش در این تیم و البته گلزنی رفت و برگشت برابر رئال در لیگ قهرمانان اروپا ، مادریدی ها بار دیگر به تکاپوی بازگرداندن موراتا افتادند .

اما بر اساس اخباری که امروز " توتواسپورت " منتشر کرد یوونتوس اجازه برگشت موراتا را به مادرید نخواهد داد . مدیران بیانکونری که از داشتن مهاجمی مانند موراتا کاملا راضی بنظر می رسند بدنبال تمدید قراراد موراتا برای 4 فصل دیگر هستند .

با توجه به بندی که در قرارداد موراتا وجود دارد ، در صورتی که رئال تا تابستان 2016 تصمیم به برگرداندن ِ او میگرفت ، مجبور بود 30 میلیون یورو به یوونتوس بپردازد و این در حالی است که این مبلغ تا سال 2017 به 35 میلیون یورو می رسید .

" توتواسپورت " گزارش داده است که یوونتوسی ها بدنبال تمدید قرارداد موراتا در کم ترین زمان هستند و این اتفاق احتمالا پس از فینال لیگ قهرمانان رُخ می دهد .

طبق اخبار قرارداد جدید بازیکن اسپانیایی یووه تا 2020 خواهد بود و دستمزد او از 2.4 میلیون یورو به 3.2 میلیون در هر فصل افزایش می یابد .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: